środa, 23 listopada 2011

Czerwone Afro

Tak mi się spodobała moja skórzana kurteczka, więc postanowiłem ją trochę przerobić dodając jako kołnierz biały kożuszek i moim zdaniem tak wygląda o wiele lepiej. Do kompletu bordowa, krótka koktajlowa sukieneczka i heja :). Basia miała proste włoski ale takie do mnie nie przemawiały więc postanowiłem pobawić się trochę w fryzjera i wyszło takie afro na głowie. Zielone kolczyki również mojej roboty :) i oczywiście nie brak dodatku w postaci torebki. Laleczka pochodzi z serii California Girl i pachnie cała wanilią. Basia trafiła do mnie w prawie idealnym stanie. Dostałem ją jakiś czas temu od mojej kuzynki- a ta z kolei od swojej koleżanki z Irlandii bodajże w 2004 roku. 






  

10 komentarzy:

  1. Ja też mam tą pannę, tylko że w stanie zmasakrowanym. I mimo swoich 6 lat na karku nadal pachnie wanilią... A strój jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie ma buty ta Twoja Basia? No przecież bidulka będzie zaraz chora:p Kolczyki są śliczne, a co do kurteczki nie przepadam za skórą, ale wyszła Ci świetnie:p

    OdpowiedzUsuń
  3. No Moja Basia ma takie wielkie stopy, że żadne buty na nią nie wejdą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udany zestaw, ale...U góry futerko, a na dole bose stópki, coś niezdecydowanie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ten problem. Ta panna jest WILEGACHNOSTOPA i żadne buty na nią nie pasują. A próba zrobienia jej sandałków modeliną to totalna porażka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Panienka wygląda bardzo przyjemnie w tym stroju, ale rzeczywiście, obuwie by się przydało. Mrozy idą :) Z braku odpowiedniego rozmiaru można użyć kajaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś spróbuję wykombinować, może uszyję takie emo z futerkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje ciuchy są super:) Może pomógł byś nam w projekcie DON1T LET BARBIE DIE? (odnawiamy stare lalki barbie, żeby zawędrowały do dzieciaków, których nie stać na lalki) jakbyś miał jakieś ciuszki, które nadadzą charrakter którejś barbie to byłoby super;) (my też szyjemy, ale twoje są bardzo stylowe:)
    pozdrawiam i życzę owocnego szycia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wykombinowałeś bardzo mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow świetnie ;)) niesamowicie wygląda ;D pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga o podobnej tematyce (?):

    http://moje-stylizacjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń