czwartek, 29 marca 2012

Głowy fashion

Robiąc ostatnio zakupy w moim ulubionym sklepie wszedłem sobie w dział dziecięcy z zabawkami i o dziwo moim oczom ukazał się cały regał zabawek firmy Mattel. Oczywiście w centralnym punkcie półki miejsce swoje zajęła Barbie wraz z towarzyszkami, a obok do kompletu leżały wymienne głowy. 
Stwierdziłem, że większość z was posiadając lalkę Barbie Fashionistas posiada również do niej kilka zapasowych głów. Dobra- pomyślałem- muszę je mieć także i Ja- i zapakowałem do koszyka te, które podobały mi się najbardziej. Kupiłem je po naprawdę okazyjnej cenie, więc na pewno to nie były pieniążki wyrzucone w błoto. 
Najbardziej podoba mi się głowa Cutie- chyba ze względu na fajną fryzurę i wielką kokardę z boku głowy- ala Lady Gaga. Ma trochę śmiesznie pomalowane usta i wygląda jak clown- tak mi się skojarzyło
Glam- hmmmm......fryzura bardziej przypomina mopa do podłogi, chociaż makijaż ma ładny, ale jakoś specjalnie to ona mnie nie zachwyciła. Po prostu stwierdziłem, że fajnie było by ją mieć :) Podoba mi się ozdoba we włosach i ten wielki wisior wiszący jej u szyi. 
Arsty- piękna twarz, ładne rysy, makijaż również, włosy- niby wszystko ładnie pięknie, wyjmuję z pudełka- przeczesuję włosy a one są tak słabo rottowane, że przeżyłem szok dosłownie. Oszczędność włosa na głowie....biedna Arsty......dobrze, że ma loki to przynajmniej tego nie widać. 


   

14 komentarzy:

  1. ... a pytanie, masz do nich ciałko xDD ?:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam- jedno- ale same głowy bez tych malutkich korpusów też pasują na inne lalki.

      Usuń
    2. aa to takie cuda chcesz tworzyc ;d

      Usuń
    3. Tak! Przyznam się, że mam parę samych ciałek bez głów, więc te łepetynki zamierzam wykorzystać właśnie w ten sposób.

      Usuń
  2. Ja z tej serii lubię tylko Sporty i Cutie- inne są albo z czymś na głowie, albo takie zwykłe- te główki Sweetie czy Sassy niczym się nie wyróżniają ;). Tylko czemu tą kokardę Cutie przyszyli? Bez komentarza... Ale gratuluję zakupu i zazdroszczę Glam.... choć ma "nie wiadomo co" na głowie, to mi się podoba : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, że ta kokarda jest przyszyta na stałe do łebka- a szkoda jej odrywać bo potem będzie ciężko ją zamontować ponownie.

      Usuń
  3. Osobiscie gdybym kupowała to tylko cutie - pozostałe mają takie nie wiadomo co na głowie - szopa inaczej mówiąc :D pomysł niezły z tymi głowami :) Gratuluję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie najbardziej Cutie podbiła moje serce :)

      Usuń
  4. Witam ! Najlepsza Cutie choć z tej kolekcji kupił bym też Sweetie tą fioletowłosą. A co do Artsy chyba większość ma słabo rootowane włosy;/ A szopy możesz zmienić np. wrzątkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Sweetie fioletowo-włosej już nie było- a szkoda.

      Usuń
  5. Hello from Spain: congratulations on your new heads. The Barbies are my favorite fashionistas because the body is articulated. The head of pink hair itself looks like Lady Gaga. Enjoy your shopping. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :D najładniejsza ta różowa :DDD

    OdpowiedzUsuń