poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Barbie Dance Magic po renowacji

I nareszcie znalazłem odrobinę czasu na moją Barbie Dance Magic. Odkładałem to z dnia na dzień i stwierdziłem, że dłużej tak po prostu już być nie może. Zapewne jak pamiętacie z posta pt. "Królowa Śniegu" Mark podsunął mi pomysł odziania Barbie w oryginalny strój. I tak naprawdę dopiero po Jego komentarzu stwierdziłem, że ma rację. Więc drogi Marku- jeśli to czytasz to dziękuję Ci bardzo za natchnienie mnie do pracy. 
  Ostatnio znalazłem wolną chwilę i raz-dwa zabrałem się do roboty. Oj łatwo nie było- mam tu na myśli oczywiście włosy, którym ciężko było nadać kształt jaki sobie wymarzyłem. Chciałem by jak najbardziej były zbliżone do oryginału- wiem, że nie są idealne ale inaczej nie umiałem ich po prostu zrobić. Metodą prób i błędów zaplotłem je w końcu w papiloty i tak jakoś wyszło. Sukienkę należało tylko odświeżyć i przeprasować i tada. Efekt mojej pracy możecie podziwiać na zdjęciach. Moim zdaniem lalka dzięki tym zabiegom jeszcze bardziej zyskała na urodzie :P. Teraz najbardziej rzuca się w oczy i nie wyobrażam sobie by miała stać gdzieś z boku- więc oczywiście znajduje się w centralnej części mojej gablotki.
       

19 komentarzy:

  1. Loki super. Też uwazam, że to nie jest lalka do trzymania w ciemnym koncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ma zjawiskowe loki1!!!!!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura przepiękna, sam nie zrobiłbym tego lepiej!
    Fajnie, że wpłynąłem na Twoją decyzję i odziałeś ją w oryginalne ubranie.
    Gratuluję efektu końcowego, teraz wygląda jak na Dance Magic przystało! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mark- cieszę się, że Ci się podoba- w końcu jesteś najlepszym znawcom lalkowym i Twoje zdanie jest dla mnie super ważne :)

      Usuń
  4. boskie te loki!!! lal wygląda praktycznie jak nowa! gratuluję udanej renowacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ booooskie włosy!no chylę czoła za taka wspaniałą stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyszły Ci te loki, to chyba najlepiej odświeżona lalka jaką widziałam. moje wyglądają tak samo i po odświeżeniu i przed XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabierzesz wprawy i myślę, że będą sie prezentowały równie uroczo- pozdrawiam

      Usuń
  7. Loczki piękne ;). Podzielam zdanie jewel snake' a- moje też tak samo xD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: congratulations on the restoration of the doll. The Barbie is gorgeous with those curls. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. o mój Boże...jaka piękna, cudowna, wspaniała!!! te loki są po prostu mistrzowskie. Ja też zaplątałam mojej Dance Magic włosy na papiloty, ale u mnie nie wiem dlaczego - nie zakręciły się loki tylko włosy zyskały na objętości. Czy mógłbyś napsać jak powstają takie spirale? tzn. może ja wzięłam za mało papilotów, albo źle utrwalałam - nie wiem, ale proszę o radę :)

    OdpowiedzUsuń