czwartek, 19 kwietnia 2012

Nowy nabytek- Barbie Szkolna Elegantka

Byłem ostatnio w Smyku i nosiłem się z zamiarem kupna Barbie Fashionistas lub Barbie Basics. Oglądając każdą lalkę i bacznie im sie przyglądając moją uwagę przykuła ostatnia sztuka Elegantki na półce. Wziąłem pudełko i zacząłem bacznie oglądać zawartość.  Z początku nie spodobała mi się w ogóle. Następnie zrobiłem jeszcze raz mały obchód sklepu i zapakowałem lalkę do koszyka. W domu stwierdziłem, że jej zakup to nie był najlepszy pomysł. Nie chciało mi się jej odnosić do sklepu więc zacząłem otwierać pudło. Po wyjęciu okazało się, że jest całkiem inna niż za szybką. Uwagę przykuł jej delikatny makijaż. I dostałem raptownego olśnienia. Lalka zaczęła mi się bardzo podobać. Dodatkowo na jej korzyść działał fakt, że jest w pół artykułowana. 
Barbie ma na sobie sukienkę w kolorze jak każdy widzi........za piękna to ona nie jest, więc będę musiał coś dla niej uszyć. Podobają mi się jej buty- na koturnie. Korona na głowie- pożal się Boże. I tak laleczka stoi u mnie na półeczce i szczerzy kły. Więc Moi mili- patrzcie i podziwiajcie.
Przyjrzycie się tej twarzy trochę z bliska- czyż nie jest urocza ? I w dodatku ten czarujący uśmiech i zalotne spojrzenie.....Włosy nawet też mi się podobają- mogły by być chociaż bardziej poskręcane jak na zdjęciach promo.
A teraz wyginam śmiało ciało czyli lekkie uniesienie nóżki do góry i zdjęcie buta z bliska- szkoda, że nie jest w jakimś stonowanym kolorze. 
 
      

15 komentarzy:

  1. Takiej buźki to Barbie dawno nie miała gratuluję :). Tylko czemu jakoś fajnie nie wygieli jej rączek x.x ?

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie jak nogi to i ręce też powinna mieć artykyłowane - ale ogólnie lala śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wszytskie playline w dzisiejszych czasach sa identyczme O.o ... Szkoda że całej arykulantki nie trafiłes;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja ma przynajmniej włosy w ilości zadowalającej, moja córka zażyczyła sobie taką lalkę z możliwością podwijania spódnicy i wmoldowanym gorsetem, w zamian za "bajer" Mattel poskąpił jej włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie współczesne barbie mają bardzo słabo rottowane włosy- nie ma to jak stare dobre Superstary :)

      Usuń
  6. Ja się jakoś nie mogę przekonać do moldu współczesnej Barbie, choć przyznam, że z tak delikatnym makijażem wygląda o wiele lepiej niż te wyfiokowane barbietki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie makijaż mi się najbardziej podoba- taki delikatny

      Usuń
  7. Ogólnie strój, buty i to cudo w postaci korony do wymiany, ta lalka - to niestety kwintesencja współczesnej lalki Barbie czyli "róż za różem goni różowy". Buzia jest delikatna, co prawda nie jest to jakiś mold na widok, którego proteza by mi się odkleiła z zachwytu ;) aczkolwiek w jakimś stroju w kolorze białym z żółtym z domieszką złota na pewno by zyskała na wartości estetycznej (przynajmniej ja ją tak widzę). Najważniejsze, że Tobie się podoba bo tak naprawdę wszyscy mogą krytykować albo zachwalać ale i tak najważniejsze jest Twoje zdanie bo to Twoja lalka ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Marcinie- strój to podstawowa rzecz, której będę się musiał pozbyć i to w jak najszybszym czasie. Co do buzi to właśnie ona mi się podoba- jest taka delikatna. Dobra- szkoda czasu na gadanie- biorę się za szycie :)

      Usuń
  8. Hello from Spain: Congratulations on your purchase of this Barbie. She is the series 'Princess School'. Also I have the same Barbie. However, at this time I prefer Barbies fashionistas for the clothes they are wearing and because the body is articulated. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uszyj uszyj chetnie zobaczę jak wygląda w Twojej kreacji.

    OdpowiedzUsuń