środa, 11 kwietnia 2012

Nieznana Superstar w panterce- Pomocy !!!

Dziś pokażę wam moja kolejną Barbie Superstar, którą dostałem w spadku po koleżance jakiś czas temu. Strasznie ją lubię ponieważ najbardziej uwielbiam Superstary w mojej kolekcji. 

Lalka jak na razie jest niezidentyfikowana dlatego muszę Was poprosić o pomoc w rozszyfrowaniu jej. Lalka nie posiada żadnej sygnaturki na główce- na plecach widnieje napis Mattel Inc.1966 Malaysia. Barbie ma różowe usta i niebieskie oczy. Ma bardzo piękne, długie blond włosy z charakterystycznymi  mieniącymi pasemkami. 

Lalka przybyła do mnie naga, a że miałem akurat pod ręką materiał w cętki stwierdziłem, że na sukienkę będzie się nadawał idealnie. Strój ten moim zdaniem bardzo pasuje do Barbiowatej. Składa się z bolerka z długim rękawem i skromnej sukieneczki przed kolanko. Do kompletu dorobiłem pasek w kształcie kokardki i oczywiście kolejną parę kolczyków.
Swoją drogą Barbie przybyła do mnie w stanie idealnym- mógłbym powiedzieć nienaruszonym przez czas. Z włosami kompletnie nic nie robiłem- nawet ich nie moczyłem w płynie- wystarczyło je tylko przeczesać grzebieniem i ładnie uczesać. 
i na koniec zdjęcie pięknych i zadbanych włosów mojej Panny. Na żywo wyglądają dużo lepiej- szkoda, że nie widać efektu "mieniących się pasemek"


   

12 komentarzy:

  1. Takie włosy mogą świadczyć, że to jakaś syrenka była - poszukaj wśród takich :) a sukienka bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci niestety nie potrafię pomóc, ale muszę przyznać, że ma przepiękne oczy, bardzo nietypowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancko wygląda w tej sukience,masz zdolności,doceniam.
    Ps.
    He he he... spodobało mi się Twoje stwierdzenie tu cytat: "najbardziej uwielbiam Superstary w mojej kolekcji." i kropka.
    A więc ja się pytam czy w innych kolekcjach to już przepraszam nie...???
    ...taki żarcik...
    ...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle uwielbiam Superstary- wszystkie- i te moje i te obce :)

      Usuń
  4. fajna drapieżna Basia!może to jakaś plażówa??

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że to jakaś Happy Birthday Barbie - niektóre z nich miały błyszczące pasemka we włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna :). Super strój uszyłeś ;). Wg mnie może być albo jakaś plażówka, albo syrenka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: Superstar Barbie are also my favorites. They have very long hair. I have two of these dolls. I think she might be the Barbie Magic Mehas 80's. I like the dress with leopard print. It is a very elegant dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Piotruś jest to "Happy Birthday Barbie 1989" więcej napisałem Ci na maila...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń