niedziela, 6 maja 2012

Barbie Panna Młoda

Będąc okazyjnie na zakupach w Galerii wstąpiłem do Smyka w celu pooglądania laleczek. Nie miałem w planach kolejnego zakupu. Stwierdziłem, że moja wola jest silna- niestety się na niej zawiodłem....Niby to tylko zwykła lalka- ale nie miałem serca jej nie kupować. W dzieciństwie chyba każdy z Was marzył o lalce Barbie przyodzianej w suknie ślubną. Taki sentyment mnie dopadł własnie w sklepie. Więc hyc lalkę do koszyka i dawaj do kasy. 
W domu od razu zacząłem rozpakowywać pudło i po wyjęciu byłem bardzo zadowolony. Lalka ma piękne długie kręcone włosy. Jest przyodziana w białą, długą tiulową suknie ślubną przewiązaną w pasie różową wstążką.Na głowie ma krótki welon. Bardzo podobają mi się kolczyki biało-srebrne- dopracowane w szczególe.W jednej ręce trzyma wiązankę z róż. Panna Młoda ma zgiętą rękę i artykułowaną dłoń. Jedyny jej mankament to makijaż- jak dla mnie jest zbyt wyrazisty.
  


18 komentarzy:

  1. Bardzo piękna ! szkoda że tylko jedna ręka jest artykułowana :/pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna,ale mogli "doartykułować" drugą rączkę!

    i pytanie - od kiedy to pierścionek na środkowym palcu a nie obrączka na serdecznym jest symbolem zamążpójścia? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się nad tym zastanawiam :P wszystko na opak.

      Usuń
  3. Nie bardzo rozumiem ten zamysł z artykułowaną tylko jedną dłonią??? Jest to seria playline, czyli teoretycznie dla dzieci do zabawy, no to po jaki grzyb zrobili jej takie ręce, które jedynie przeszkadzają dzieciakom w przebieraniu tej lalki??? Mattel jak dla mnie nie przemyślał tej sprawy...

    Sukienka całkiem fajna, zgadzam się, że makijaż jest zbyt wyrazisty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet ja mam problem z wygięciem tej ręki....w ten sposób mam ograniczoną możliwość na ewentualne przebranie lalki.
      No sukienka też mi się podoba- a co do makijażu to rzeczywiście jest zbyt mocny.

      Usuń
  4. Dla mnie ta lalka to jakaś porażka [bez urazy]... Jz mogli całą artykulacje dać... no ale cóż!
    Suknia piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się podoba :P No szkoda, że cała się nie wygina....

      Usuń
  5. Różowe buty do sukni ślubnej? W sumie, co kto lubi ;)
    Moja córka stwierdziła, że nie chce tej lalki, bo ma zepsutą rękę ;d
    Sukienkę ma ładną, włosy też, ale jak już sam napisałeś zbyt wyrazisty makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tylko dłoń artykułowana... Nie przepadam za tymi nowymi blondynkami, ale za to suknia jak z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mogę się do tych nowych lalek przekonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powoli, powoli się przekonuje....eh....nie ma to jak Superstary :)

      Usuń
  8. Fajna. Wiele razy widziałem ją w sklepie i nie zauważyłem ej rączki :D. Pewnie chodzi o to żeby mogła robić pozy "jaki ładny mam pierścionek" :d. Piękne włosy kiecka i pierścionek oczywiście :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: I have the same Barbie bride. Her eyes and gorgeous hair. I bought 2 years ago. Beware the hair because the curls apart. keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hair of the dolls are very delicate. I hope you're happy with it as I do :) Regards

      Usuń
  10. Jedna dłoń artykułowana, może po to, by mogła ją podać Kenowi ;)
    A serio, to prezentuje się wdzięcznie, choć współcześnie.
    No i białe buty, koniecznie! :)
    Pozdrawiam, Galeria-Barbie

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam po raz pierwszy. Posiadam identyczną lalkę pod swoim dachem, suknia rzeczywiście jest bardzo ładna. Jedyne co by mogli zmienić buty- która panna młoda nosi różowe buty???

    OdpowiedzUsuń