piątek, 7 grudnia 2012

Szalone lata 60-te

Jestem po skończonej lekturze książki mojego ulubionego pisarza Stephena Kinga "Serca Atlantydów" i stąd tytuł mojego posta. A tak w nawiasie to pochłaniam wszystkie jego książki :P Taki za mnie mól książkowy.
Ostatnio miałem ochotę na odświeżenie jakiejś lalki. A, że akurat byłem w trakcie czytania książki, której akcja rozgrywa się w latach 60-tych to wpadłem na pomysł uszycia stroju adekwatnego choć w części do tych lat. Padło na Artsy. Nie wiem czemu, ale bardzo polubiłem tę Pannę- pomimo tego, że jest to zwykła seria playline. Kostium kąpielowy jej się znudził i biedaczka domagała się nowej kiecki. Więc zaczynam szperać, szukać materiałów. Pomysł już powoli w głowie kiełkuje, kiedy oprzytomniałem i przypomniałem sobie, że gdzieś posiadam już sukienkę, która zrodziła mi się w głowie. Zaczynam od poszukiwań. Szafa- nie ma. Komoda- nie ma. Pod łóżkiem- nie ma. Obszukałem cały dom i nic. Dopiero podczas najbliższej wizyty u rodziców przypomniało mi się, że zostawiłem ją w pawlaczu razem z innymi lalkowymi skarbami. 
Strój wyprałem, wyprasowałem- generalnie rzecz biorąc odświeżyłem. I zaraz wróciły do mnie wspomnienia, bowiem była to pierwsza moja kreacja, jaką uszyłem, dlatego tak bardzo cieszyłem się (dosłownie jak małe dziecko) kiedy ją znalazłem. 
Sukienka składa się z trzech warstw- fioletowej z muśliny, białej z tiulu i czarnej z koronki. Włosy Artsy ozdobiłem tylko tasiemką w kolorze pudrowego różu. Moim zdaniem ta laleczka w tej stylizacji jest zachwycająca. 




  

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kiecka :D też lubię Artsy , ja mam jej nową wersję czyli " Nikki " zmienili jej imię niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co pierwsze zawsze wywołuje nostalgię i będzie sentymentalne- przypomniałeś mi moją pierwszą blogową kreacje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam problem pt. "Gdzie do cholery ja to wcisnąłem?" Tak to już jest kiedy się czegoś szuka. Zazwyczaj kamień w wodę i to prosto w ocean! Nie dziwię się, że tak się cieszyłeś kiedy ja znalazłeś. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I love this outfit. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. No sukienka jest rewelacyjna, strasznie mi się podobają takie rozkloszowane kiecki.

    OdpowiedzUsuń