poniedziałek, 31 grudnia 2012

Made in China- czyli ostatni post w tym roku

W ferworze przygotowań Sylwestrowych postanowiłem dodać jeszcze jednego- wyjątkowego posta. Wyjątkowego- bo i suknia i data jest wyjątkowa.
Miałem już tu dzisiaj nie zaglądać, ale skoro jestem już spakowany i naszykowany na wyjazd Sylwestrowy to grzechem było by tu nie zajrzeć i nie pożegnać się z wami w tym roku. 
A więc dziś moi drodzy przedstawiam wam coś super- coś nad czym pracowałem długi, długi czas. Mianowice lalka Barbie- Made in China. 
Oglądając Barbie Collectora strasznie spodobała mi się lalka stylizowana na Damę z Chin. Postanowiłem, że ją kupię, ale dopiero po nowym roku. Więc zastępczo sam na własną rękę spróbowałem stworzyć sobie namiastkę tej lalki w moim domu. Wyszperałem w necie krój na kimono (moje jest trochę bardziej sexy- a co tam :P). Znalazłem odpowiedni materiał i przystąpiłem do szycia. Łatwo nie było bo materiał był strasznie prujący się, a Ja chciałem go jeszcze dodatkowo ozdobić, więc wykończenia w kolorze złota musiałem chatować ręcznie. Opłaciło się- bo efekt końcowy zachwycił nawet i mnie. 
Przystąpiłem do poszukiwania głowy i znalazłem- w roli Chin wystąpiła Sassy. Miała ciemne włosy z dodatkiem fioletu- więc użyłem moich magicznych zdolności i ulepiłem jej chińskiego koka. Na głowę powtykałem jej mnóstwo pierdułek, by przypominała choć trochę gejszę (wiem, że to w Japonii, więc macie Chiny i Japonię w jednym- a co- jak się bawić to na bogato). Fryzura i biżuteria zachwyca nawet mnie, więc starałem się obfotografować łepek laleczki z każdej strony.
 Oj namęczyłem się z tą stylizacja, namęczyłem. Nie spałem po nocach bo chciałem, by lalka zachwycała z miejsca swym wyglądem. Mam nadzieję, że efekt końcowy osiągnąłem i dziś Made in China bez China stoi na półce i bardzo cieszy moje oko.

A na koniec moi Drodzy Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku życzy
-vel-kami-





 
       

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: congratulations on sewing this dress Chinese influences. Your Barbie is very pretty. Happy New Year. We keep in touch in 2013.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wystylizowałeś tę lalkę, wszystko mi się podoba, tak fryzura jak i ubranie, ale - no właśnie, są aż dwa "ale". Po pierwsze, to styl japoński, nie chiński (ubranie i fryzura). Po drugie - ze względu na długość udało Ci się całkiem nieźle uchwycić MĘSKIE ubranie.

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda genialnie!! kok bardzo dokładny! :D Wszystkiego dobrego ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW !!! Jestem pod wrażeniem. Lalka wygląda w tym stroju odjazdowo. Fajnie to wyszło. Gratuluję.
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna!!! najlepszego w nowym roku!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń