sobota, 2 marca 2013

Wracam na swój tron

Dawno mnie nie było....oj dawno....Ale dziś dostałem swój komputer po długiej naprawie, więc od razu bez mrugnięcia okiem postanowiłem zajrzeć w pierwszej kolejności tutaj. Zastanawiam się tylko jak ja mogłem taki długi czas wytrzymać bez dostępu do internetu- ze mnie istne dziecko Neo przecież... 
Miesiąc ten był bardzo pracowity. Byłem chory- dopadło mnie jakieś cholerstwo i przykuło do łóżka co wiązało się z ograniczeniem moich funkcji życiowych :) A jak jestem chory to zachowuję się zupełnie jak małe dziecko przy którym trzeba skakać do okola i spełniać wszystkie jego zachcianki bo inaczej jest złe i ciężko z nim się jakkolwiek porozumieć i dojść do konsensusu .
Dodatkowo goniły mnie terminy w pracy, więc trzeba było pracować na najwyższych obrotach ale jakoś dałem radę z pomocą życzliwych osóbek 
Uzupełniłem trochę swoją kolekcję o nowe egzemplarze o które bym siebie nie podejrzewał-to w kolejnych postach.
W wolnej chwili zabrałem się za moją zapomnianą Jennifer upchniętą gdzieś w kąt. Już dawno obiecałem sobie, że przywrócę jej dawny- zasłużony blask. Przede wszystkim musiałem odszukać jej zaginioną oryginalną kreację na której (nie ukrywajmy) bardzo mi zależało. Dodatkowo przerażały mnie jej włosy, które ciężko było okiełznać i nawet kilkudniowa maczanka w płynie do płukania nic nie dała. Na szczęście znalazłem swoje sposoby, by poskromić te nieszczęsne kosmyki włosów. I po wielu dniach szukania znalazłem sukienkę wraz z butami. Należało ją tylko częściowo przerobić w rękawach i w talii. 
Nad "Nieznaną Panną" spędziłem długi czas, ale uważam, że teraz lalka jak najbardziej zyskała na swojej urodzie i wyjątkowości. Ocencie to sami:)















           

11 komentarzy:

  1. To Jennifer :) Bardzo rzadko spotykana. Trafiłeś białego kruka. I w dodatku profesjonalnie ją odnowiłeś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa lalka. Fajny pomysł z różą we włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją Jennifer mama oddała kuzynce :[ myslałem że rozszarpię z nerwów!!! Twoje piękna jest, sukienka pasuje jej idealnie ;D
    Przerwa nikomu nie zaszkodzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój jest świetny, a włosy zostały okiełznane rewelacyjnie :) I oto pojawiła się piękna dama...

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta jennifer , muszę przyznać że gdzieś ją już widziałem

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo ładnie wygląda, bardzo jej pasuje ten styl!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: I love this doll. She is wearing a very elegant dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna tkanina, uwielbiam taki romantyczny styl.. cieszę się że wróciłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że wróciłeś - w końcu bez Internetu i lalek ciężko żyć ;-) Jennifer Ci strasznie zazdroszczę - uwielbiam klony, a tej mi brakuje w mojej klonowej rodzince ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze byc Jennifer, ale buzie ma taka sama jak Misty: http://fleurdolls.wordpress.com/2010/08/28/tesco-misty-%e2%80%93-misty-z-tesco/

    Tylko cialko ma inne, bo Misty ma cialko jak Fleur :o) dzieki za pokazanie lalki!

    OdpowiedzUsuń