niedziela, 19 maja 2013

Teresa Fashionistas

Pogoda jak najbardziej dopisuje, więc dziś postawiłem na aktywny wypoczynek. Po śniadaniu stwierdziłem, że czas zadbać o siebie i wyszedłem sobie na rower. Z racji tego, że u mnie okolica dosyć ładna i bogata w walory przyrody, taka przejażdżka była mi potrzebna jak rybie woda :) Niestety w trakcie mojej wycieczki najechałem na szkło i po oponie..........całe szczęście byłem nie daleko od domu, więc nie musiałem dużo drylować. 
Opona oponą, ale przypomniało mi się, że mam jeszcze rolki.....co prawda dawno nie jeździłem, ale co to za filozofia.....o ja głupi i się przeliczyłem. Na prostym odcinku się po prostu wyjeba***. I tyle z mojego aktywnego wypoczynku. Krew sika z kolana, ja zaciskam zęby, pakuje się w auto i sru do domu. Na szczęście kaleką nie będę, a rana na kolanie się szybko zagoi.
By załatać dziurę w moim czasie stwierdziłem, ze pokaże Wam moją kolejną fash- Teresę. 
Bardzo podobają mi się jej włosy- ciemno- brązowe z domieszką miedzianych akcentów. Strój też jest ok- biała bluzka z futerkiem i niebieskie spodnie. 
Buty bardzo ciężko się ściągały i nakładały, więc naciąłem je odrobinę z tyłu i teraz włażą jak ulał :)
Makijaż jest w gruncie rzeczy pozytywny. Lalka ma lekko różowe usteczka obramowane ciemniejszą konturówką. Oczy ma zielono- brązowe. Podsumowując- bardzo dobrze jej się z oczu patrzy :)
To już druga moja Tereska- prawdę mówiąc ta mi się bardziej podoba niż Panna z poprzedniego posta- tyle, że tamta miała o wiele ładniejszy strój- dobra kończę narzekać. Oglądajcie.





      

5 komentarzy:

  1. Oj, to z przygodami był aktywny wypoczynek ;) Ale nie należy się poddawać...
    A Teresa ma rzeczywiście świetny kolor włosów, fryzura tez mi się podoba (najmniej te futrzane ramiączka). Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj,biedactwo...tak to jest,jak się człowiek zbierze w sobie i za sporty weźmie....Jak nie urok to sraczka :P ale nic to - koło sie nareperuje,kolanko sie zagoi :)

    A Tereska bardzo twarzowa!fajny patent z bucikami wymyśliłeś!

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro w sporcie nie idzie, to pokaże lalke, a co mi tam!!
    Ja mam rolki i śmigam równo! :) Powodzenia i mniej stłuczeń ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jej makijaż ;) idealny na lato, kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jest : Też miałęm zamiar sobie ją sprawić , ale na razie kupuję Monsteki :) moja miłość do tych lalek , nie minie :)

    OdpowiedzUsuń