wtorek, 25 października 2011

Pierwsza sesja

Dziś przedstawię wam fotki z mojej pierwszej, profesjonalnej sesji zdjęciowej. Moje zadanie polegało na odpowiednim wystylizowaniu modelki- byłem szczęśliwy, iż mogłem uczestniczyć w takim poważniejszym projekcie, a wszystko dzięki bardzo zdolnej fotografce specjalizującej się w zdjęciach typu fashion- Marcie Zimny- która zaprosiła mnie do pomocy w sesji. Na zdjęciach- Marta Bomba w moich stylizacjach i biżuterii Limonkowy Szyk.
P.S. Na ostatnich fotografiach Marta uwieczniała moją skromną osobę :)  






   


5 komentarzy:

  1. poprostu Bomba! :)
    Pozdrawiam wszytskich uzdolnionych artystów ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zek dała radę :D no a Ty Piotruś to już w ogole cud miód:D

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Nie mogę się doczekać reszty fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbraja mnie przedostatnie zdjęcie- do niskich nie należę, ale żeby nałożyć modelce beret musiałem stanąć na ławce...:P

    OdpowiedzUsuń