poniedziałek, 17 października 2011

Tiulowe szaleństwo

Suknia ślubna, długa, tiulowa, biała. Góra projektu ściśle dopasowana. Dół to kilkuwarstwowa warstwa tiulu. Centralny punkt sukienki- srebrny pasek z kokardą-podkreślający sylwetkę. Dodatek stanowi biało-czarny kapelusz z wielkim rondem wykończony koralikami. Nad projektem pracowałem dosyć długo- jedna halka z kołem, druga biała gładka, wreszcie tiul, a kapelusz to parę godzin pracy, ale opłaciło sie bo końcowy efekt jest oszałamiający.





4 komentarze:

  1. mega Piotruś. Mega!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotruś a ja szukalam sukienki ślubnej :)) Pięknie! Pięknie!!

    Pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. w zanadrzu mam jeszcze kilka projektów sukni ślubnej

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna ... a jak się robi kapelusz ? bo mam zamiar zrobić ....

    OdpowiedzUsuń