piątek, 17 lutego 2012

Sukienka Karnawałowa

W związku z tym, iż trwa okres karnawału postanowiłem rozebrać moją Barbie Cali Girl z ciuszków zimowych i przyodziać ją w coś bardziej wystrzałowego. Długo szukałem odpowiednich materiałów i w końcu znalazłem coś z czego będę mógł stworzyć kieckę balową. 
Dół sukienki to taki butelkowy odcień zieleni z pogniecionej tafty o długości 3/4. Nie musiałem się za bardzo męczyć- wystarczyło tylko zmarszczyć materiał u góry, bo dół był ładnie wykończony. Na gorset postanowiłem przeznaczyć kawałek materiału wyszywanego cekinami- czerwonymi i srebrnymi. Laleczce splątałem włoski w taki koczek z zaczesana grzywką na bok. Do ozdoby dorobiłem opaseczkę z wielką kokardą z perełką po środku. Całość pracy bardzo mi się podoba. Jest taka niby prosta ale przyciągająca uwagę. Laleczce dorobiłem nowe kolczyki z koraliczków zbliżonych do odcienia sukienki. Wydaje mi się, że może być. 
Teraz moja Panna wygląda jak talala i już może śmigać na parkiecie razem z innymi Barbiowatymi :)

18 komentarzy:

  1. Cudowna suknia ;) Gorset jest fantastyczny , pięknie wygląda ... piękny odzień , wygląda mi na granatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że tak wygląda, ale rzeczywistości naprawdę jest zielony :)

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba gorset. Bardzo fajny materiał ;)./

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kiecka Ci wyszła!
    Stylem jest podobna do jednej z sukien moich Holiday. Brawa!
    http://marsbarbie.blogspot.com/2010/11/barbie-holidays-1991.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Rewelacyjny strój :) ta kokardka mnie zauroczyła najbardziej! Piter o co chodzi z Hello Kitty Kumbolotta? To jakaś nazwa :P ? wpisałam w google i nie znalazłam, nie jestem w temacie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenka, a co do Hello Kitty Kumbolotta to własnie Weronisia cały czas tak mówi, ale dojdę o co w tym chodzi.

      Usuń
  5. przepiękna kiecka!podoba mi się ta marszczona tafta i te świecidełka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Lubię wszystko, co się błyszczy, więc gorset uważam za bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, wszystko tu pasuje. Basia będzie błyszczeć na balu, może nawet zostanie królową? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam cichą nadzieję, że jednak zostanie.

      Usuń
  8. swietnie wygląda! :D
    aleeeeeee pokaż tą sukienę bez pleców :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: DRESS TO CELEBRATE the carnival I was very nice. It's beautiful. I like jewelry that you put your barbie. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest! No powiem ci masz talenta ;D

    OdpowiedzUsuń