piątek, 12 kwietnia 2013

Pokoik dla lalek

Na dworze zrobiło się ciepło miło i przyjemnie i z radością postanowiłem popracować nad rzeczą, która leżała odłogiem jakiś czas i nie dawała mi spokoju.  
Parę dni temu obiecałem, że pokażę Wam mały pokoik, który tworzę dla moich lalek. Dziś go skończyłem. 
Szara wykładzina to większy kawałek filcu. Jedna ściana jest fioletowa- reszta biała. 
Różową kanapę znacie już z poprzedniego posta. 
Białe biurko wcześniej nie było białe tylko różowe i bardzo zniszczone. Przetarłem je papierem ściernym a potem pomalowałem na biało sprayem i po wyschnięciu przeciągłem odrobiną lakieru. Na końcu przykleiłem złote gałki- do tego celu posłużyły mi większe koraliki. Mały biały puf przy biurku też pomalowałem na biało. 
Mała szafka na której stoją buty została potraktowana w taki sam sposób jak biurko. Wcześniej była niebiesko- żółta ale nie za bardzo mi się podobała. 
Lampka na biurku i duża w kropki została stworzona prze ze mnie z guzików, które nakładałem po kolei na sztywny drut. Korek od pasty do zębów w tej mniejszej lampie posłużył za klosz. W tej większej za abażur robi nakrętka po lakierze do włosów ozdobiona białymi kropkami z korektora. 
Miałem takie chęci i zapał do pracy, że zrobiłem trzy obrazy i parę książek, by pokój był bardziej realistyczny. 
Na małym stoliku koło kanapy stoją kwiaty w miniaturowym wiaderku- ten element bardzo mi się podoba. Będąc w sklepie typu "mydło i powidło" natrafiłem właśnie na takie cudo i od razu je kupiłem- wiedziałem, że znajdę dla niego odpowiednie zastosowanie.
Mieszkanką pokoju jak na razie została Barbie fashion Play i jak widać to miejsce bardzo jej odpowiada.
Rozsiadała się wygodnie na kanapie i rozkoszuje się własnym kątem :P 






      

6 komentarzy:

  1. O ładnie!!! Bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam białe meble, dlatego bardzo mi się podoba ich przemiana ;) Tej dziewczynie to dobrze, nie tylko dostała nowe ubranko ale i jeszcze cały pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło :D
    Jeszcze lusterko i z biurka będzie śliczna toaletka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Bardzo mi się ten pokoik podoba (a najbardziej lampa z guzików - cudowny pomysł!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super wnętrze i jakie nowoczesne:) Fajny patent z zakrętką od pasty do zębów i dezodorantu;)Lubię kreatywność a ty zdecydowanie ja masz!

    OdpowiedzUsuń