poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Shani

Jakiś czas temu kupiłem od Dollbbiego Barbie AA o moldzie Shani. Przyszła więc pora by zaprezentować Wam tą czarnoskórą piękność. To trzecia murzynka, która zamieszkała u mnie w domu. Lalka przyjechała w idealnym stanie- poprzedni właściciel bardzo o nią dbał. Jestem zachwycony jej pięknymi, czarnymi włosami, które dają się normalnie przeczesać nawet bardzo gęstym grzebieniem. Panna posiada nawet własne kolczyki w złotym kolorze, które idealnie komponują się z jej kolorem skóry. Laleczka ma czerwone usta i fioletowy kolor oka podkreślony żółcią.Zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia. 
Z kolei ubranko, które Barbie ma na sobie to już robota Gabi. Tą przepiękną suknię wygrałem w rozdawajce, którą Gabi zorganizowała jeszcze w tamtym roku przed świętami Bożego Narodzenia. Suknia ma klasyczny fason, jednak zrobiona jest z ciekawego materiału w drobne kwiatki- jak znalazł na zbliżającą się wiosnę . Do kompletu z sukienką był także pasek. Jednak Gabi okazała się tak dobroczynna i wspaniałomyślna, że do wygranej dołożyła jeszcze bonus w postaci pięknej białej torby i białego paska- torbę zaprezentuję w innym poście. Sukienkę oglądałem z każdej strony i nie mogłem się nadziwić nad talentem Gabi- bardzo zdolna z niej kobieta. Kreacja jest uszyta z wielką starannością i dbałością o najmniejsze szczegóły. 
Kanapę, na której siedzi lalka uszyłem sam. Spełniam swoje marzenie i buduję mały pokoik dla lalek. Już parę rzeczy skompletowałem i zrobiłem. Pokażę Wam przy najbliżej okazji.





          

10 komentarzy:

  1. :)) Fajnie, że ma sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, a nawet lepiej :) krzywda się jej nie dzieje

      Usuń
  2. Hello from Spain, she has a pretty long hair. Nice dress. I adore your armchair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, a ta sukienka podkreśla jej urodę! Gabi szyje niesamowite stroje!
    Fajną kanapę zrobiłeś!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi jest w tym temacie mistrzynią po prostu :)

      Usuń
  4. O ja też muszę się zmobilizować do wykonania jakiegoś mebelka... bo wychodzi na to, jestem zbyt leniwy żeby coś zrobić i wolę kupić ;/
    Fajnie wygląda ta sukieneczka, podkreśla oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z chęcią zobaczymy efekty Twojej ciężkiej pracy :P Cóż nam ten VMarcin zaprezentuje ?????

      Usuń
  5. Shani jest bardzo piękną panną i prześlicznie wygląda w tym stroju :) Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna pannica a sukieneka jest wspaniałym dopełnieniem dla niej!

    OdpowiedzUsuń