sobota, 14 stycznia 2012

Czarna Syrena

Dawno mnie nie było, oj dawno.....ale nie próżnowałem i w każdej wolnej chwili szyłem i projektowałem dla moich miniaturowych modelek co się da :), a że dziś znalazłem trochę czasu więc zorganizowałem małą sesję, fotografując każdą Basię w nowym wdzianku. 
Dziś pozowała mi Odetta z Jeziora Łabędzie. Lalka ta jest dla mnie prześliczna. Ma piękny rysunek oka i w ogóle się ładnie uśmiecha, a i pięknie pozuje. Kreacja jaką ma na sobie powstawała kilka dni. Jest to czarna suknia, na kształt syreny. Asymetryczna- z jednym bufiastym długim rękawkiem. Od kolan bardzo rozkloszowana i rozłożysta. Na dół sukni zużyłem prawie cały tiul jaki miałem w domu. Przy rękawie i na poziomie kolan doszyłem kilka małych, czarnych perełek które zdobią suknię. W talii zamocowałem czarny pasek- posłużyłem się do jego wytworzenia..........ramiączkiem od stanika. Laleczka ma na sobie kolczyki mojej roboty i naszyjnik zapożyczony od Barbie Dance Magic. Kreacja na żywo prezentuje się o wiele lepiej :)  






  

10 komentarzy:

  1. Wow śliczna ta suknia i taka elegancka. A pomysł z ramiączkiem od stanika - świetny :D Piękne kolczyki jej zrobiłeś i faktycznie te jej oczy są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta sukienka, taka zmysłowa i tajemnicza ;) naprawdę masz talent ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytworna i zmysłowa- straszliwie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobała. Masz talent do szycia :) A Odettę też mam i masz rację, jej rysunek oka jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana suknia!
    Coś jak Solo w indywidualnym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Naprawdę piękna kreacja :)) myślę że pasowałaby mojej Klarze. Jestem nowa w temacie, ale też już można zobaczyć moje pierwsze kreacje, więc jeśli jesteś ciekaw zapraszam, chętnie wymienię się uwagami.

      Usuń
  8. Suknia jest PRZEPIĘKNA. Asymetria z bufką cudo! Kreacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń