wtorek, 31 stycznia 2012

Landrynka

Dziś przed obiektywem pozuje mi Barbie Fashion Play odszyfrowana dzięki Markowi za co mu serdecznie Dziękuję.Trafiła do mnie przez przypadek, a mianowicie miała pójść na stracenie (czyt. śmietnik) lecz Ja- wielbiciel Barbiowatych nie mogłem pozwolić na takie nieszczęście i cudem lalka trafiła do mnie. Po prostu mama koleżanki robiła porządki w domu- lalkę znalazła w pawlaczu- a ze Barbie brzydka, z obciętymi włosami, brudna, pomazana więc lalkę hyc- i w wór. Całe szczęście, że byłem u koleżanki w domu i wychodząc spostrzegłem wystające nogi z wora- pociągnąłem za nogi i doznałem olśnienia- moi oczom ukazała się Ona.....i tak trafiła do mojej kolekcji. 

Miałem problem z włosami i domyciem ale godziny w wodzie zrobiły swoje. Długo szukałem dla niej odpowiedniej kreacji więc zastępczo pożyczyła sukienkę od Steffi- nawet jej pasowała. Dorobiłem tylko różowe kolczyki i już wyglądała jak nówka (no prawie). Ale nie mogłem się przyzwyczaić do tej sukienki więc stworzyłem jej nową kreację. Jest to bluzeczka w kolorze nude z bufiastymi rękawkami, i spódniczka z wysokim stanem z zakładkami. Lalka podoba mi się szczerze w obu wersjach, więc co jakiś czas ją przebieram. Podziwiajcie. 

P.S. Żałuje, że nie zrobiłem zdjęć "przed". Ale po namyśle stwierdziłem, że wolałbym Wam oszczędzić tego przykrego widoku :)










22 komentarze:

  1. Ta Barbie to Barbie Fashion Play (Modespass, Promenade) z roku 1988.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A tu masz link to tej Barbie w pudełku :)
    http://www.ebay.pl/itm/1988-Fashion-Play-Modespass-Barbie-Foreign-NRFB-MIB-/350488003684?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item519ab68464

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...mogę zobaczyć jak wyglądała w oryginale. Dziękuje :)

      Usuń
  3. A mi sie podoba w 2 kreacji jest taka bardziej kobieca ! ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu, fiu, jak się wystrój bloga zmienił! Logo i nagłówek masz profesjonalne :)
    Druga kieca jest prześliczna i elegancka zarazem. Lalka wygląda w niej niczym dama z wielkiego świata. A miała wylądować na śmietniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. A wracając do lalki to nawet ze śmietnika bym ją wykopał :P

      Usuń
  5. no kreacja jak ta lala! Super fryzurka. Cieszę się że ją odratowałes, widac po ustach że staruszka zmęczona była :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna metamorfoza!kiecka mi się bardzo podoba,taka szykowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ją zrobiłeś,wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza jest z tymi loczkami:) A Twój zestaw o wiele bardziej mi się podoba, niż ta Stefkowa sukieneczka- spódnica jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. w nude zdecydowanie na tak:D

    a kiedy moja sukieneczka bez pleców ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdź do mnie, to Ci ją pokażę :P

      Usuń
    2. mam sesje :d a chce ją zobaczyc :d

      Usuń
  10. Świetne te ubranka szyjesz! Każda lalka wygląda w nich pięknie, jak prawdziwa dama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from spain: both were very well dressed. The nude colored dress is very elegant. It also takes a lot of that color today. Barbie is very pretty with earrings. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. Abstrahując od pięknej beżowej kreacji, którą sama bym ubrała (planujesz może sprzedaż swoich projektów?), zwróciłam uwagę na książkę o seksie pomiędzy Biblią a Pismem Św. hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, a swoją drogą na razie szyję i projektuję dla swoich lalek, a co dalej z tego będzie sam nie wiem......
      a co do książek hm... uwielbiam czytać w związku z tym mam mnóstwo książek w regałach i upycham je, gdzie mogę. Akurat na publikacje o seksie było miejsce pomiędzy dziełami o tematyce religijnej, to ją tu wsadziłem. Gratuluję spostrzegawczości :)

      Usuń