poniedziałek, 16 stycznia 2012

Krwisty żakiecik

Oto kolejna modelka, która brała udział w sobotniej sesji. Ma Ona na sobie czerwony żakiet z filcu- ostatnio bardzo polubiłem ten rodzaj materiału w projektach- jest dosyć sztywny, i fajnie się go formułuje. Wdzianko ma rękawki długości 3/4. Stojący kołnierz dodaje uroku stroju. Żeby żakiet harmonizował z całością postanowiłem go upiększyć dodając czarny pasek z tasiemki i różę którą zrobiłem sam. Laleczka ma na sobie również czarną, prostą sukieneczkę z zakładkami (niestety zdjęcie słabo to odzwierciedla) i toczek, który już kiedyś Wam pokazywałem. Strój ten tak mi przypadł do gustu, że Basia siedzi u mnie w pokoju na honorowym miejscu i jest ozdobą mojej kolekcji. 

P.S. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tej laleczki, gdyż mam z tym wielki kłopot.
Z góry Dziękuję. Na ciałku widnieje sygnatura 2006 MATTEL, Inc. INDONESIA, natomiast na główce 2005 MATTEL, INC. 






9 komentarzy:

  1. Cały komplet rewelacyjny a toczek fantastyczny !pieknie ten komplecik Tobie wyszedł .A filc musisz kupowac trochę cieńszy ,w empikach ostatnio widziałam płatki filcu 25/30 cm

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kreacja ;) i ta mała torebeczka też świetna ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. no bardzo łądnie ;)A filc jest bardzo fajnym materiełm :)
    laleczki nie kojarze, i nie przepadam że tym moldem.
    PS. Co do twojej krytyki na blogu fryz - nie jestem zły :) Ja się dopiero uczę, jakby każdy tak słodził to bym do nieczego nie doszełdł :) Krytyka uczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie dziwię, że siedzi na honorowym miejscu, bo strój baaardzo zacny, tylko butów pannie brakuje do tak eleganckiego kompletu;) A kanapę też sam zrobiłeś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Filc faktycznie jest bardzo przyjemny w szyciu;)
    Ładny komplecik, bardzo elegancki, lalka ładnie w nim wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kanapę zrobiłem sam, ze sklejki, sylikonu z pistoletu oraz starego ręcznika, tylko na obicie dałem ładniejszy materiał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że Nikt z was nie rozpoznaje tej panny, a mnie się podoba jej mold,a ciałko ma rzeczywiście nieciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: I just came to your blog and I really like Barbies collection you have. I love the red jacket. It is one of my favorite colors. I can not tell what Barbie is but I have the same hair and has an ideal. I have a blog that I invite you to visit: all4barbie.blogspot.com. If you want to keep in touch with blog blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość bardzo mi się podoba, jedynie torebka mnie nie przekonuje. Za to żakiet, toczek, spódnica i pasek wszystko ze sobą idealnie współgra, świetne proporcje. Tylko jeszcze mega wysokie szpilki i byłby miodzio :)

    OdpowiedzUsuń