piątek, 27 stycznia 2012

Kokarda Chanel

Dziś do zdjęcia pozuje mi znów laleczka z serii Cali girl. Bardzo lubię jej układ ciałka bo do szycia i projektowania jest po prostu idealne. 
Basia ma na sobie czarny żakiecik z podwiniętymi mankietami, z jednym zapięciem i ozdobą z białej nitki wokół kołnierza. Do kompleciku uszyłem jej krótkie spodenki- mini szorty z satyny, jednak nadal czegoś mi tu brakowało.....zwykła biała bluzeczka była za prosta do tego minimalistycznego  stroju, więc postanowiłem laleczce na szyi wywiązać kokardę i efekt pracy możecie oglądać na załączonych zdjęciach. Kolczyków nie zmieniałem bo stwierdziłem, że te zielone pasują tutaj idealnie- i oczywiście jak to zwykle u mnie bywa- brak butów dla tej Basi- która ma monstrualnie duże stopy- więc zmuszona jest ciekać na bosaka. Całość bardzo mi się podoba- jest taka prosta, a zarazem elegancka i hm.........wyrafinowana :) 





     

15 komentarzy:

  1. do płaskich stópek małe kto ma buty;p
    A komplecik całkiem ładny;) Bardzo fajnie pasuje kokarda przy szyji do włosów nie wiem czemu :) Ja bym jeszcze dorzucił jakies falbianiaste rękawki i ołówkąwą spooódnice;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie chciałem dodawać spódnicy- wtedy ten strój wydawałby się taki oficjalny.

      Usuń
  2. Ładnie wykończyłeś żakiecik -białą stebnówką świetnie !no niestety laleczki maja ogromne i płaskie nogi u mnie jak narazie moje mają klapki i muszę nad nimi pomyślec o zrobieniu butów !pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś zdolniacha więc raz, dwa, trzy coś wymyślisz :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny komplecik, a kokardka rzeczywiście bardzo zgrabnie dopełniła całość. Co do bucików dla płaskich stópek to dość łatwo je zrobić - trzeba wyciąć kształt stopy na spód bucika z czegoś twardszego - np. z korkowych albo gumowych podstawek pod meble, taki sam kształt z czegoś miększego, na czym będzie spoczywała stópka (np, skórka - najlepiej jaśniejsza, żeby nie zafarbowała) i podkleić pod nią jakieś fajne sznureczki, paseczki lub wstążeczki i całość przykleić do tego spodu - szybki przepis na sandałki;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że zastosuję się do Twoich porad :)

      Usuń
  4. Żakiecik bardzo klasyczny i ciekawie wygląda w połączeniu z szortami. Ale buty to musisz koniecznie jej sprawić! To nie takie trudne, jak się wydaje, zwłaszcza, że na płaską stopę wystarczy kawałek podeszwy z tekturki i doklejona wstążeczka;) polecam jako ściągę http://fashiondollshoes.blogspot.com/2011/02/ballerina-shoes.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo jeszcze lepiej przejrzeć wszystkie butki z tej strony dla lal płaskostopych http://fashiondollshoes.blogspot.com/search/label/flat%20feet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Privace- zaraz zabieram się za tworzenie butów :)

      Usuń
  6. Góra świetna, sama bym chętnie coś takiego włożyła, ale dół niekoniecznie w moim guście. Niemniej jednak - szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ta kokarda dopełniła całości,pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from spain, i love the photos you did. The clothes is very well. It seems the pearl jacket chanel. The earrings will add a touch of chic. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń